Krzysztof, 42 lata, firma transportowa

Jestem przedsiębiorcą o blisko 20 letnim stażu. Internet to dla mnie nowość - dopiero się go uczę. Wykorzystuję go jednak w postaci pozycjonowania, pozyskując w ten sposób nowych klientów.

Marek, 59 lat, firma handlowa

Swoją firmę prowadzę w bardzo dokładny, przemyślany sposób. Zawsze stroniłem od niepotrzebnych wydatków. Początkowo sceptycznie podchodziłem do pozycjonowania, jednak z biegiem czasu widzę, że była to jedna z najlepszych decyzji marketingowych.

Agnieszka, 27 lat, biuro projektowe

Pozyskuję klientów głównie z internetu. Poszukując najbardziej skutecznych form reklamy skupiłam się na pozycjonowaniu. Korzystam również z innego sposobu reklamowania się, jednak pozycjonowanie mojej strony przynosi najlepsze rezultaty.

Rafał, 26 lat, sklep internetowy

Każda wydana złotówka na reklamę musi do mnie wracać z nawiązką. Dlatego głównie skupiam się na pozycjonowaniu, dzięki któremu trafiam dokładnie do swoich klientów. Płacę za efekty, więc nie martwię się o nadmierne wydatki.

Kilka podstawowych pytań i odpowiedzi

Wyceń swoją usługę pozycjonowania


Dzień dobry, w czym możemy Ci pomóc?
info@mediapremium.pl
tel. 500 010 606

Czy muszę się znać na pozycjonowaniu?

Przygodę z internetem zaczęliśmy w 2003 roku. Początkowo zajmowaliśmy się tworzeniem oraz zarządzaniem stronami internetowymi - najpierw były to własne projekty, później realizacje dla naszych klientów. Kolejne lata to intensywny rozwój w kierunku poznawania środowiska, trendów, sposobu działania reklamy w internecie. To okres, kiedy w Polsce internet nie był jeszcze tak dostępny jak obecnie. Korzystanie z wyszukiwarek od samego jednak początku było działaniem, z którym utożsamiali się nasi rodacy. To właśnie dzięki wyszukiwarkom odnajdowali oni poszukiwane informacje. Wiedząc o tym, posiadając zdobyte wcześniej doświadczenie z zakresu tworzenia oraz zarządzania stronami www postanowiliśmy zająć się bardziej szczegółowo pozycjonowaniem.

Przełomowy okazał się rok 2006, kiedy to nasze działania niemal w całości zostały skierowane w kierunku SEO (optymalizacja i pozycjonowanie). Nie podejmowaliśmy się zleceń zewnętrznych - uczyliśmy się na własnych stronach, by zdobyć niezbędne w tej branży obycie i doświadczenie. Po blisko 2 latach zaczęliśmy traktować naszą działalność bardziej komercyjnie. Dotychczasowa pasja okazała się świetnym sposobem na życie zawodowe, możliwością samorealizacji i zaspokajania swoich ambicji. Stopniowo rozszerzaliśmy zatem zakres naszych działań, skupiając się cały czas na ciągłym rozwoju i zdobywaniu wiedzy - to właśnie wiedza i doświadczenie decyduje o jakości naszych usług.

W chwili obecnej pozycjonujemy kilkaset fraz. Nasz biznes opieramy na pasji, nieustannym rozwoju, chęci wyznaczania sobie coraz to nowych celów. Na pierwszym miejscu stawiamy jasność, przejrzystość, dobrą współpracę z klientem. Zdajemy sobie sprawę, że usługi jakie wykonujemy muszą być opłacalne dla naszego klienta. To w końcu inwestycja, która musi przynieść mu określone korzyści. Taka filozofia działania jeszcze nigdy nas nie zawiodła, dostarczając nam coraz to większą liczbę zadowolonych klientów.